NASA опублікувало унікальний знімок галактики

На офіційному сайті NASA з’явилася фотографія нового космічного об’єкта SPT-CLJ2344-4243 або галактичного скупчення “Фенікс”.   На офіційному сайті NASA опублікований новий унікальний знімок галактик...

На офіційному сайті NASA опублікований новий унікальний знімок галактик SPT-CLJ2344-4243, більш популярною серед астрономів як галактичне скупчення “Фенікс”. Зображення складено на основі даних, зібраних з трьох об’єктів спостереження за космічними тілами, в числі яких телескоп “Хаббл”.

NASA опублікувало унікальний знімок галактики

Небесне тіло розташоване практично в шести мільярдів світлових років від Землі. Вчені вважають, що даний об’єкт є одним з найбільш величезних за масштабами та кількістю злилися воєдино галактик. За даними фахівців, в центральній частині “Фенікса” знаходиться потужне ядро, яке є основою активного утворення зірок. За мінімальними підрахунками, щодня галактичне скупчення утворює дві зірки, а в рік показник народжуваності” зірок становить приблизно 610 небесних об’єктів.

Раніше було встановлено, що на підставі галактики знаходиться зростаюча чорна діра, яка перешкоджає і уповільнює процес утворення зоряних об’єктів. Однак, згідно з новими даними, встановлені перш спростовуються гіпотези процесами, які зараз відбуваються в галактичному скупченні “Фенікс”.

Джерело: УкрМедіа